woensdag 15 oktober 2008

eerste halve finale Leidse Poezieslag

& het was een mooie slag vanavond met een sterk bezet veld. Diepergaande berichtgeving zal naar alle waarschijnlijkheid binnenkort hier na te lezen zijn. Maar ik kan in ieder geval even mededelen dat Pom Wolff en Odette van Kempen van plek hadden gewisseld, dat Krijn Peter Hesselink, Lotte Asveld & de publiekswinnaar die ik niet nader zal noemen aangezien die de volgende editie mogelijkerwijs toch weer van naam verandert blijkt te zijn naar de finale gaan en dat ik de volgende keer weer lekker op het papier vertrouw. Strandend in een kelder vol zonnebloemvelden. Met 36 & nu reeds een ouwe kop verblijf ik.

met terugwerkende kracht welterusten.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik kon er helaas niet bij zijn, wegens, (lach niet) ouderschaps-informatie avond op het ziekenhuis.
Dus dankzij jou weet ik nu een klein beetje wat er gebeurd is, desalniettemin zal ik de presentator idd vragen om een uitgebreid verslag.

Jürgen Smit zei

lijkt me een legitieme reden

kijk uit naar het verslag

zie je volgende week

groetjes Jur