maandag 7 maart 2011

Bibliotheca Jürgiana

Dagelijks neem ik even een kijkje op wikipedia - tik de datum in & kijk wie er jarig is was of al heel lang niet meer geweest - zodat we niets hoeven te missen - tenminste dat denk je dan - op de nederlandse wikipedia vandaag daarentegen geen enkel spoor van georges perec - op zich toch wel opvallend aangezien de man op 7 maart 1936 geboren werd, & naar mijn idee toch wel enige bekendheid genoot in ons land, maar blijkbaar heb ik me daar in vergist, maar na enig rondklikken ben ik ondertussen al iets geruster, het is de engelsen, de zweden, de finnen, de denen ook allemaal ontgaan. De duitsers daarentegen, maar dat zijn we wel van ze gewend. De polen mogen ook blijven wat mij betreft.

Daaropvolgend bezoek ik altijd even de boekenkamer.


& vind het wel weer eens tijd voor een herlezing

Geen opmerkingen: