vrijdag 3 april 2009

ruw, onbederf'lijk & altijd weer die oorlog

Op de site van op ruwe planken wordt deze maand extra aandacht besteed aan het werk van Saskia van den Heuvel, een initiatief dat door mij enkel toegejuicht kan worden. Verder lezen doet u overigens op haar weblog Tegen de Stoeprand (waarvoor u eenvoudig even hier klikt)

---

Op onbederf'lijk vers (22 april a.s van 20.00 tot 23.00 in de binnenstad van Den Bosch) zal ik in de Rode Pimpernel 3 keer een kwartier mijn poëzie voor mogen dragen. Tezamen met Maria Barnas & André Degen - de laatste woont overigens hier.

---

geert buelens wint de ABN AMRO Bank prijs voor beste non-fictie boek met Europa Europa over de dichters van de grote oorlog - & terecht.

---

3 opmerkingen:

saskia zei

Hé Jur,

Leuk! Gefeliciteerd!

Het zal een mooie avond worden, geniet ervan. Maar je weet al hoe dat moet...

saskia zei

oh hemel,

ik las alleen het laatste gedeelte van de blog. (en ik was hier al veel te lang weer niet want je had OV al eerder aangekondigd zag ik)

dank dus ook voor de rest.

Sas

Jürgen Smit zei

Thanks Sas

dat zal zeker lukken - & graag gedaan hoor ;)

groetjes Jur