zaterdag 4 april 2009

een poging tot flarf

Ondergronds

was het Pound of Yeats
die zei dat seks en dood
de enige onderwerpen waren
voor de poëzie

seks als verrukking
de dood alomtegenwoordig
zoals mijn ouders – babyboomers
zich een slag in de rondte neukte

Russisch roulette nu

en de vraag
of een condoom
wel zoveel prettiger is
dan Aids

---

mijn eerste en meteen mijn laatste poging tot het maken van een flarfgedicht - het is gewoonweg mijn ding niet - creeer zoveel liever mijn eigen zinnen - en

3 opmerkingen:

saskia zei

maar hij is wel leuk!

je eigen stijl is ook te herkennen, Jur maar ja....ik ken het gevoel. toch zo af en toe.

Jürgen Smit zei

Hoi Sas

het integreren van je eigenheid maakt het dan nog enigszins leuk, maar van de rest....

groetjes Jur

Wilma van den Akker zei

In ieder geval waren eros en thanatos volgens Freud de enige drijfveren van de mens...

Foutje: neukten (ouders = onderwerp toch?)

Ik vind het wel een echte Jur hoor!

groetje