zondag 24 mei 2009

roken en geen einde - dag 2

er wordt hier ondertussen al niet meer over stoppen gesproken, zoals ik reeds vreesde is dat op het moment gewoon een stap te ver. Op weg naar mijn werk dus gewoon weer een pakkie shag kopen - waarom jezelf nog langer pesten. Nee de doelen dienen bijgesteld te worden. Roken mag maar dan wat meer verantwoord, dus niet meteen 's morgens eerst een paar shaggies weg werken om daarna te kijken of het koffiezetapparaat het eigenlijk nog wel doet om met een beetje mazzel tegen de middag of doorgaans nog later iets naar binnnen werken dat vaag doet denken aan een ontbijt. discipline - ja ergens moet ik daar nog een voorraadje van hebben, maar joost mag weten waar, naar alle waarschijnlijkheid tussen de verdroogde binnenbandjes uit mijn wielerverleden, voordat de eerste brandgaten in mijn superconfex shirt verschenen. Dat zou al winst zijn - en daar teren we dan maar op - wordt vervolgd

Geen opmerkingen: