donderdag 10 september 2009

sprokkelingen

het project dichter in de buurt is meer dan de moeite waard - vijfentwintig dichters & kunsternaars die hun licht laten schijnen over een Amsterdamse wijk - lees, zie & hoor ze op de site - om vervolgens natuurlijk zelf ook even een bezoekje te brengen aan de amsterdamse diamantbuurt (Barnas, Starik, Bruinja, Harmens, Tuinman etc, etc.)
---
met zeer veel plezier struin ik geregeld verschillende sites c.q. blogs af die volgeschreven worden door boekengekken, bibliofielen, verzamelaars etc. - binnenkort zal ik daar eens een lijstje van plaatsen alhier, maar voor nu beperk ik me even tot één blog, waar ik vandaag via via op terecht kwam & wel perkamentus - in de zijlijn wordt u overigens ook al de weg gewezen naar verder - verzamelen, heerlijk wou dat ik er het geld voor had - of minder interesses.
---

Geen opmerkingen: