maandag 21 december 2009

dagnotities 21 december 2009

terwijl je nog lichtelijk nageniet van het knarsende grasveld vraag je je af of dit nu wel de beste dag is om opeens op het openbaar vervoer te gaan vertrouwen.



14.16 - "je kunt maar beter gaan als er nog niets aan de hand is" F.Starik in : iets met boeken

---

kunst

ik kom werkelijk
niet veel verder

dan een zadel
& een stuur

maar eerlijk
is eerlijk

ze hangen wel mooi recht

---

14.45 - zojuist mijn geduld weer eens op de proef gesteld met het openen van een vuilniszak - althans met een poging daartoe. Wrijven zei moeder altijd - dat werkt het beste - maar ik vrees dat ik de diepvrieskip nog eerder op kamertemperatuur heb

15.45 - aangezien ik meer vertrouwen heb in de batterijen van Martijn dan in het openbaar vervoer volg ik de poezieslag te festina vanavond maar beter vanachter mijn computer - hier live te volgen - natuurlijk valt er vanavond geen vlokje en blijken de wegen kurkdroog - maar de weergoden verzoeken gaat me net iets te ver - waarvan akte

17.47 - klaarblijkelijk ga ik toch - niets zo veranderlijk

01.45 - och was ik maar ... maar verder altijd gezellig daar in de Jordaan

Geen opmerkingen: